Image and video hosting by fr3zh-movie.blogspot.com

Selasa, 29 Januari 2008

"Akhirnya"

22/01/08 20:10

Akhirnya..
Sesal itu tumpah juga
Tak ada lagi sesak di dada
semua tersampaikan sudah
Namun..
Ini bukan akhir dari segalanya
Ini adalah awal lembaran hidupku
Apa aku kuat
Apa aku sanggup
Apa aku tahan
Apa aku tabah
Entahlah..
Satu yang ku tahu...
Aku akan terus berjuang walau letih kadang hinggap
Aku bukan pengecut
Aku telah membuat pilihan
Aku juga telah ambil keputusan
Dan aku berikrar didalamnya
Aku harus kuat
Aku harus sanggup
Aku harus tahan
Aku harus tabah
Namun aku takut........
Apa kamu akan selalu mendampingiku dalam menjalani pilihan putusan dan ikrarku
Apa kamu tahu....
Kamu adalah kekuatanku
Hanya kamu
Bantu aku untuk mengisi lembaran-lembaran hidupku
................

Tidak ada komentar: